22 maaliskuuta 2014

Suihketta ja sutinaa

 Annabel 3 vuotta.


Minä olen Annabel ja tulin kummien luo!


Päivällä kävimme puistossa.
Tämä oli tosi hauskaa... laskin aika monta kertaa!


No tässä kummitäti yrittää minulle antaa vauhtia :)


Ensin pelkäsin omituisia otuksia, Roberttia ja Chiliä.
Kuinka ollakaan hetken kuluttua ne oli minun kavereita.


Tässä minä silittelen Roberttia.


Tässä vähän juttelen Chilille muita mukavia ja 
saatoinpa saada myös suukon!


Tässä vietämme minun synttäreitä.
Piilosta löytyi "säkenöivä" täytekakku.
Silmäni olivat kuin kaksi tähteä.


Jostakin Sini kaivoi minulle kaksi yllätystä.


Illalla Sini kummin/serkun kanssa maalasimme munia.


Työ oli vaativaa ja hieman haastavaa.


Mutta loppu tulos oli HYVÄ!
*
Meillä oli aivan ihana pieni neiti ja hänen juhlansa,
jonka vuoksi ei päivityksiä täällä ole ollut.
Hyvää viikonloppua kaikille.

4 kommenttia:

  1. Oijoi teillä on ollut ihanat synttärit pienen neidin kanssa. Upeita pääsiäismuniakin ehditte tehdä :-)
    Aurinkoista sekä kevästä viikonloppua sinulle:-D

    VastaaPoista
  2. Ihana neitonen.
    Samat on siellä harrastukset kuin meilläkin Mimosalla mummolassa. Itse annan aina tasakärkisen pensselin toukokuussa neljä vuotta täyttävälle Mimosalle ja on tehty mixedmediaa ja krakleerausta monen monta kertaa. Ihanaa sunnuntaita

    VastaaPoista
  3. Voi miten ihanaa oli katsella teidän touhuja pienen neitokaisen kanssa! Ihan tuli tunne, niinkuin Putte-possun laulussakin... että voi kunpa oisin saanut olla mukana! :D Ja munat on niin kauniita! Kyllä on ollut taitavia maalaajia! :)

    VastaaPoista